Reklamacja

Kupiłeś u nas kartridż do drukarki i czujesz, że coś jest nie tak?

Więc najpierw spróbuj spojrzeć na kilka wskazówek, zobacz. poniżej, jaki może być problem, a jeśli to nie pomoże, poniżej znajduje się jasny i zwięzły przegląd tego, jak odebrać od nas towar.

Więc sprawdź najpierw:

  1. Czy zakupiony wkład rzeczywiście należy do Twojej drukarki?
  2. Czy wygląd i opis pasują do oryginalnej treści?
  3. Czy usunąłeś wszystkie zaślepki, taśmę uszczelniającą itp.?

Jeśli wszystko jest w porządku, a problem nadal występuje, czas na reklamację towaru.


Jeśli masz u nas rejestrację, wystarczy kilka kliknięć i gotowe.

 1.Po zalogowaniu kliknij Moje konto

 

 2. Wybierz Reklamacje

 

 3. Wybierz produkt, który chcesz reklamować

 

 4. Uzupełnij dane o reklamowanym towarze

 


Jeśli nie masz u nas konta, nadal nie jest to wcale skomplikowane.

 

 

Wypełniony formularz reklamacyjny wraz z towarem prześlij na nasz adres:

CDRmarket - Przesyłkownia


ID: 90825664
Plac Juliusza Słowackiego 1
43–400 Cieszyn

Po otrzymaniu reklamacji zawsze staramy się załatwić wszystko tak szybko, jak to tylko możliwe, ku Państwa satysfakcji.

W przypadku jakichkolwiek pytań napisz na e-mail reklamace@cdrmarket.cz .